

Příprava zástavní smlouvy dle požadavků klienta pro konkrétní případ.

Každý realitní makléř musí být vybaven nejen znalostí faktickou, ale i právní. O tuto právní stránku se postará náš komplexní workshop pro realitní makléře.
Jedná se o celodenní workshop pro realitní makléře Vaší realitní kanceláře, který umožní realitním makléřům pochopit problematiku a úskalí realitní praxe.
Náš školitel obeznámí makléře s novinkou v oblasti realitního práva - realitním zákonem. Ten je poměrně hodně aktuální a vyplatí se znát všechny jeho aspekty. Dále seznámí makléře i s ostatními zákony a podzákonnými předpisy, ve kterých by měl mít základní znalosti každý realitní makléř.
Zástupce naší kanceláře se věnuje realitnímu právu po většinu své praxe a je skutečným profesionálem a odborníkem v oblasti nemovitostního práva. Workshop proběhne formou diskuze, kde kromě teorie dojde i k aplikaci na konkrétní případy z praxe tak, aby se makléři mohli zapojit do diskuze a pochopit lépe celkovou problematiku. Workshop nabízíme v rámci celé České republiky.

Vypracujeme darovací smlouvu a návrh na vklad. Následně si domluvíme termín podpisu u nás v kanceláři. Podpisy Vám samozřejmě ověříme. Poté zajistíme podání návrhu na vklad katastrálnímu úřadu. Na Vás tedy je toliko dostavit se k podpisům a uhradit správní poplatek ve výši 2 000 Kč.
Vše ostatní zařídíme my.

Pokud kupujete či prodáváte byt nebo dům, může se Vám zdát, že se stačí spolehnout na právníky realitní kanceláře, případně advokáta druhé smluvní strany. V takovém případě však nikdo nehájí Vaše práva a smluvní ujednání mohou být nevyvážená ve Váš neprospěch.
Kupní smlouvu pro Vás sepíšu nebo zkontroluji návrh smluvních dokumentů připravených realitní kanceláří či zástupci druhé smluvní strany. Zároveň je možné provést advokátní úschovu kupní ceny. V případě využití advokátní úschovy je samozřejmostí také podpisová schůzka, kde dojde k uzavření předmětných smluv včetně ověření podpisů smluvních stran.
Tato služba dále zahrnuje:
- kontrolu či přípravu rezervační smlouvy,
- přípravu návrhu na vklad do katastru nemovitostí a
- komunikaci s protistranou v rozsahu 1 hodiny.

Služba zahrnuje úvodní konzultaci s klientem, jejímž cílem by mělo být objasnění a doporučení formy akvizice – nabytí právnické osoby (share deal), nabytí majetku (asset deal) nebo přeměna. Na základě informací od klienta připravíme základní verzi rámcové (řídící) smlouvy na realizaci akvizice.
Možnost právního poradenství týkajícího se transakce v rozsahu 4 hod.

Příprava převodu obchodního podílu/ akcií ve společnosti. Součástí služby je ověření podpisů stran a zastupování společnosti v řízení o zápisu změn do obchodního rejstříku.

- Kompletní vyjednání a koordinace koupě a prodeje,
- základní právní prověrka protistrany a nemovitosti,
- 1 revize či sepsání rezervační smlouvy,
- 1 revize či sepsání kupní smlouvy,
- 1 revize zástavních smluv v případě sjednávání hypotéky.
Zkontroluji územní plán.
Ukážu Vám, jak lokalita vypadá dnes a jak může vypadat za pár let. Tam, kde jsou dnes lesy, mohou být zítra další domy.
A to je dobré vědět.
Zkontroluji rezervační smlouvu, kupní smlouvu i zástavní smlouvu. Vysvětlím Vám, kde je riziko, a pokusím se vyjednat férové podmínky.
To vzor z internetu neumí.

Služba zahrnuje sepsání kupní smlouvy a návrhu na vklad do katastru nemovitostí, ověření podpisů, zastupování v řízení před katastrálním úřadem na základě plné moci, vyřízení veškeré administrativy a korespondence s katastrálním úřadem. V případě požadavku klienta bude zajištěna advokátní úschova kupní ceny, jejíž vyplacení je vázáno na řádný zápis nového vlastníka do katastru nemovitostí a splnění dalších dohodnutých podmínek.

Sepsání nebo kontrola jednoduché kupní nebo darovací smlouvy, jejímž předmětem je převod nemovité věci (pozemku, stavby, jednotky) na základě podkladů od klienta a podle jeho pokynů a přání.
Doplňkové služby se platí nad rámec základní služby.

Příprava smlouvy o smlouvě budoucí na koupi nemovitosti ve formě vzoru s návodnými komentáři k finalizaci nebo na míru. Vhodné i pro developerské projekty.
V případě smluv na bytové jednotky s ohledem na složitost pravidel a možnost chyb v popisu jednotky velmi doporučujeme smlouvu na míru.

Nabízíme právní zastoupení při uplatnění vad nemovitosti nebo naopak při obraně proti jejich uplatnění. Zajistíme pro Vás jednání před podáním žaloby na základě zkušeností s velkým množstvím případů tohoto typu.

Nabízíme kompletní právní služby zahrnující všechny potřebné úkony k prodeji či nákupu nemovitostí. Pro klienty ze zahraničí je zde možnost poskytnutí právních služeb v angličtině.
Zkonzultujeme, poradíme a připravíme pro Vás:
- rezervační smlouvu
- kupní smlouvu
- návrh na vklad do katastru nemovitostí
- samozřejmostí je i advokátní úschova, včetně lustrace protistrany
Lze se také dohodnout na využití některé z výše uvedených služeb samostatně.

Příprava rezervační smlouvy pro prodej nemovitosti.

Příprava prohlášení vlastníka nemovité věci o jejím rozdělení na jednotky, včetně jednotek rozestavěných. Prohlášení může být vypracováno jako vzorové a doplněno o návodné a vysvětlujícími komentáře, které usnadní jeho finalizaci, nebo může být připraveno pro konkrétní případ. zajistíme také vkladu vymezených jednotek do katastru nemovitostí.

Většina pronajímatelů řeší nájemní smlouvu stažením jednoduchého vzoru z internetu. Ovšem už nepomyslí na to, že každý pronajímatel se nachází ve specifické pozici a je třeba pojmout všechny znaky nájemní smlouvy individuálně vždy pro konkrétní případ. Jedině takto se dá vyhnout možnému pozdějšímu sporu s koncovým uživatelem nemovitosti.

Příprava návrhu na rozhodnutí soudu o vypořádání SJM a v případě shody manželů také dohody o vypořádání SJM.
Služba zahrnuje úvodní konzultaci v rozahu maximálně 2 hod., nastudování předaných podkladů a informací a základní lustraci majetku a majetkových poměrů (kontrola insolvenčního rejstříku, exekučního rejstříku, evidence neplátců DPH, kontrola katastru nemovitostí apod.).

Příprava statutu svěřenského fondu, vzorové smlouvy o správě svěřenského fondu, založení svěřenského fondu a zápisů do příslušných evidencí. Možnost dohody na kompletním servisu a zajištění dalších souvisejících činností.
Služba dále zahrnuje:
- Poskytnutí základních informací o svěřenských fondech a jejich správě, včetně právních a daňových aspektů, za účelem nastavení fondu a jeho správy;
- Zajištění zápisů do seznamu svěřenských fondů a do evidence skutečných majitelů;
- Konzultace v rozsahu 1 hod.
V případě kompletního servisu služba zahrnuje také následující činnosti:
- Příprava smluv o vkladu majetku do svěřenského fondu;
- Dokumentace související se vklady majetku do svěřenského fondu;
- Formální zajištění vkladů (např. zápisy do katastru nemovitostí a veřejných rejstříků)
- Konzultace v rozsahu dodatečných 2 hod. (celkem 3 hod.)
Cena nezahrnuje související poplatky, zejména notářské poplatky a soudní poplatky (zápis do obchodního rejstříku, evidence skutečných majitelů), příp. správní poplatky (zápis do katastru nemovitostí).

Služba zahrnuje advokátní úschovu, účast na podpisech a administrativu.

Příprava smlouvy o zřízení práva stavby či věcného břemene dle požadavků klienta pro konkrétní případ.

Příprava smlouvy o zhotovení větší nebo jinak náročnější stavby pro tzv. generálního dodavatele, který zaštiťuje celý proces výstavby.
Smlouva zahrnuje veškerá významná ujednání smluv pro stavební práce a dále úpravu specifickou pro generální dodavatele – pravidla subdodávek, koordinace zhotovitelů, prováděcí dokumentace, harmonogram projektu, kontrolní dny, veřejnoprávní povinnosti (BOZP, požární ochrana).